S přehledem zvládnout obtížné situace nebo náročné chování klienta? Efektivně vyřešit problém bez stresu, křiku či výčitek? Ovládat své tělo a emoce i ve vypjatých situacích?
Kurz je akreditován MPSV: 2015/0009-PC/SP/VP
Obsah kurzu:
základní typologie náročných situací
asertivní práva, asertivní techniky v konkrétních životních situacích, práce se stresem
agresivní prvek v komunikaci, techniky komunikace s agresorem, zásady práce s agresí face to face a po telefonu, zvládání osobních útoků, zvládání emocí ve vypjatých situacích
manipulativní jednání, typy manipulátorů, základy sebeobrany při manipulaci, techniky komunikace s manipulátorem
sociální manipulátoři – charakteristika, projevy, techniky komunikace
komunikace s pasivním klientem
komunikace s klientem s vybranou psychiatrickou patologií
Vyučujeme prožitkem, zážitkem a vlastní zkušeností v malých skupinkách.
Pracujte s námi sami na sobě, měňte sebe, začne se měnit svět kolem vás.